onsdag 5 september 2012

Vinrött och rockigt

 Höstens mode finns överallt nu, och jag vet inte om det stämmer men det känns som jag är mer sugen på en ny garderob än någonsin. Kanske är det luggen som gör att jag vill åt den lite mer rockiga stilen. Det som jag sett så mycket av nu, och som jag vill inspireras av i höst är just den kvinnliga mjuka rockiga stilen. Mycket vinrött, svart, grått och paljetter. Överdelar som sitter lite löst (ätarkläder det gillas!) och byxor med häng i grenen som är både snyggt och skönt. 

Såhär vill jag se ut i höst:

1. Ellos (en sådan är på väg hem till mig just nu!) 2. Creative Lounge 3.Tintinstyle 4. HM
Båda från Ellos
1. HM 2. Tintinstyle 3. Tintinstyle 4. Creative Lounge
1. HM 2. Nordljus 3. Creative lounge 4. Tintinstyle
Länkarna leder dig direkt till produkten. 
Nu ska jag packa ner alla mina sommarkläder.
Trots solsken och lite lätt sommarvärme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar