onsdag 26 september 2012

Vi gillar ju rosa

 Snart går vi in i oktober månad. Hur hände det? Jag hänger inte med alls.. ena stunden är det sommar och vi grillar Ernstpizza i en övervuxen trädgård, och andra stunden är det mörkt så fort jag kommer hem och vi sitter i vårt egna hus och lyssnar på regnet som smattrar på altantaket.
 Vips sa det bara.. 

Det är nu alla rosa kampanjer startar också. Alla säljer rosa bandet och olika rosa produkter som bidrar med lite slantar till forskning kring bröstcancer. Heja oktober säger jag då, och heja Apoteket som även de säljer rosa grejer. Så om ni ändå ska köpa nagelfilar, bomull eller handtvål så kan man ju lika bra köpa rosa, eller hur? 
Då blir det dagens goda gärning och karmakontot fylls på, win win!
 Eftersom jag är med i den här fräna bloggpanelen så har jag testat litegrann om ni nu vill veta lite om Apotekets rosa grejer. Vitaminerna (c-vitamin med zink eller järn) smakar svart vinbär och är goda och har massa vitaminer i sig så det är säkert tipp topp! Handtvålen luktar passionsfrukt (mmm!) och har en väldigt fin förpackning tycker jag. Försvarets hudsalva är ju.. ja, försvarets hudsalva helt enkelt.. jättebra på torra läppar och nu i lite tjusigare rosa förpackning. Bomullen och nagelfilarna har jag inte testat ännu, och jag recenserar dem nog inte heller..
för de är vad de är, så som vissa saker bara är.
och nu är de dessutom rosa.
Vilket gör dem snäppet bättre än vad de var innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar