tisdag 4 september 2012

Småplock

 Det är alltid lika konstigt att vara hemma ifrån jobbet, speciellt när jag inte känner mig sjuk. Jag är hur pigg som helst, det är bara det att ryggen sagt ifrån. Den sa att jag inte skött mig, jag måste styrketräna, det går inte att komma ifrån. Så idag går jag och småplockar lite här hemma, och varvar med en och annan yogaövning och planka. 

I övrigt så börjar saker och ting se lite annorlunda ut här hemma. Lite kallare och tommare.. Tavlorna är nere från väggarna och allt som inte behövs har börjat plockas ihop, och då finns det inte så mycket roligt kvar att fota. Det är ju de onödiga prylarna som är de finaste :) Så ni får hålla till godo med lite egobilder på mig, och så småningom lite bilder från lustiga huset som börjar bli vitaste vitt.

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar. Jag ska på bloggdagen, men bor redan i Helsingborg. Blev lite sugen på att åka ner till Malmö bara för att åka tåg med alla härliga bloggerskor.

    Men vi lär ju ses där iaf
    =) Krya på dig och ta hand om dig.

    SvaraRadera